Merdeka! Selamat Hari Kebangsaan ke-67 Malaysiaku!

Merdeka! Selamat Hari Kebangsaan ke-67 Malaysiaku!

Merdeka! Selamat Hari Kebangsaan ke-67 Malaysiaku! ||31 Ogos 2024. Genap 67 Tahun Negara Malaysia mencapai kemerdekaan. Tema pada Tahun ini ialah "Malaysia Madani: Jiwa Merdeka.  Semoga Negara Malaysia terus Maju Jaya, dilindungi Allah, aman damai, bebas Dari penjajah serta penjahat, dilimpahkan rezeki rakyatnya, Dan dihormati seluruh negara. Moh9n sangat jangan ada yang dengki dengan Malaysiaku. Aamin ya Rabb! 

Semoga kita jua menjadi Rakyat Malaysia yang berguna untuk Negara tercinta. Aku sayang Malaysia. Kalau diberi pilihan untuk ke Negara lain, tetap kupilih Malaysia! Negara lain untuk percutian santai santai bolehlah.. Hehe.. Apakah erti Merdeka bagi kalian? 

Merdeka

Bendera Malaysia

Kisah Malam Tadi Menyambut Ambang Merdeka di Tasek Layang Layang Pasir Gudang. Alhamdulillah Masih bernyawa sehingga ke hari Merdeka ke 67. I love you, Malaysiaku! Saya mendoakan yang Terbaik buatmu, Malaysia! Selamat Hari Merdeka semua! Take care and enjoy your day!





Post a Comment

1 Comments

  1. Happy independence day kak 🎉🎉🎉🎉. Semoga Malaysia selalu menjadi negara yg aman untuk para travelers seluruh dunia, termasuk saya ❤️. Tak jauh hari kemerdekaan negara kita yaa 😄. Sama2 Agustus.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .